неделя, 25 декември 2011 г.

Грис хайвер


Рецептата е от тефтера ми с рецепти.

1 ч.ч. грис
4 ч.ч. вода
сол
между 2 или 3 майонези Краси
лук

Изсипете грисът по малко във вряща подсолена вода/ аз докато изсипвам грисът махам водата от котлона , защото ми става на бучки/ при непрекъснато бъркане. Да поври малко като не спирате да бъркате на слаб котлон. Оставете да изстине и после отстранете кората,която се е образувала отгоре. Може да покриете с прозрачно фолио и така, няма да се образува кора. Разбъркайте с майонезите и добавете настърган на ренде лук. При сервиране украсете с маслинки. В случая аз направих снежен човек.



3 коментара:

  1. Поредното много празнично предложение! Харесва ми, особено снежкото :))

    ОтговорИзтриване
  2. Преди години правех подобен хайвер :) !Благодаря ,че ми го напомни ,Kandy!Върху препечена филийка е страхотен :)! Хубава последна седмица на 2011 год. и весело посрещане на 2012 ! Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  3. Аааа,намерих му рецептата,ето къде била,Канди!
    Яла съм нещо подобно,но не знаех как се прави.По принцип не обичам истински хайвер,но този с грис много ми хареса тогава!Ще опитам у дома,благодаря ти!

    ОтговорИзтриване