Страници

Разходка до Търново


Очаква ни една интересна седмица, изпълнена с вкусни и интересни предложения за Великден! Всъщност от няколко дни вече се наслаждавам на прекрасните ви творения:). Реших да отдъхна за малко, преди да се впусна отново в кулинарните си приключения :). Предлагам ви да се разходите с мен до един от старинните градове на България. Определено има какво да се покаже в този град, може дори да прекараш няколко дни там, без да усетиш колко бързо минават часовете.



Крепостта Царевец - един от най-посещаваните исторически паметници.
Снимки от близо и далеч:




Самоводска чаршия, едно местенце, запазило духа и традициите на Възраждането.











Арбанаси





Патриаршески манастир "Св. Троица"




Преображенски манастир "Преображение Господне"



Килифаревски манастир " Рождество Богородично"



След кратката пауза отново запрятам ръкави, набелязала съм си няколко интересни идейки, дано успея да ги реализирам:).  Пожелавам ви една прекрасна седмица, изпълнена с вкусотийки, весело настроение и много усмивки!

6 коментара:

  1. Кате,хубави снимки си направила,дано да си и починала добре.Идейките ги чакам с нетърпение...
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми хареса да разгледам родния си град през твоя поглед. Благодаря ти за това :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти за разходката! Не съм се връщала в Търново от сума ти години, но тъкмо наскоро се сетих за Самоводската чаршия. С удоволствие бих се разходила отново там и из Царевец.
    Приятна празнична подготовка! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Красиви снимки си направила от това прекрасно място :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Кратка разходка, но пък много приятна!:)Има толкова много за снимане:), но следващият път:). Радвам се, че ви хареса!

    ОтговорИзтриване
  6. Ама как съм изтървала тази разходчица?Едва сега ми се изпречи!
    Много красиви снимки!

    ОтговорИзтриване