четвъртък, 31 май 2012 г.

Панирани цветове от тиквички с аншоа и пармезан


За пръв път, като че ли видях тази рецепта при Камелия Воче в Черешката на тортата. Срещала съм я и във много кулинарни блогове. Може да ги панирате без да плънка, може да ги напълните с яйца и сирене, кашкавали, сирена или каквото пожелаете. Може да промените панировката и да направите вашата любима.

Ето тук, може да видите различни варианти на изпълнение, все вкусни:):

http://zi4e57.blogspot.com/2011/08/blog-post.html
http://buonafurcettaivana.blogspot.com/2011/11/blog-post_15.html
http://www.mycookingbookblog.com/?p=4561

Ето и моят вариант:



Продукти:
Цветове от тиквички около 10 бр.

1 яйце
2 с.л. брашно
2 с.л. вода
сол

за плънката:
филенца аншоа
настърган пармезан



Приготвяне:

Измийте внимателно цветовете.
Оставете ги да се отцедят.
Извадете тичинките.
Във всеки цвят поставете по едно филе аншоа и поръсете пармезан.
Разбийте яйцето със солта с вилица.
Добавете брашното, разбийте и разредете с водата. Да се получи смес като за палачинки.
Загрейте олио в тиган.
Потопете цветовете в сместа и ги изпържете от двете страни.

Извадете ги върху домакинска хартия да се отцедят от излишната мазнина и ги сервирайте с чеснов или друг сос.



5 коментара:

  1. Чудна рецепта, Кате! Ох, откога им се каня и аз на тези цветове...обаче, докато се усетя и те прецъфтели :(

    ОтговорИзтриване
  2. Леле, как обичам такива цветове да хапвам, но не съм правила в къщи.Миналата година посадих 2 корена тиквички, точно с тази цел..но не цъфна нито едно цветче. Сега съм си посадила пак-ако имам късмет да цъфнат и да не ги изядат охлювите- и аз ще направя.В Италия на всеки пазар има по една сергия с разновидности на такива цветове, но тук не е популярно..
    Слънчево настроение, като това дето блика от снимките ти!
    мария

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, много пъти съм гледала рецепта,
    но цветове няма :)
    Мога само да се наслаждавам на твоите!
    Прегръдка и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно изглеждат,макар,че лично аз не съм сигурна дали ще ги пробвам
    настроена съм малко скептично :(
    прегръдки и хубава вечер мила

    ОтговорИзтриване
  5. Красота! Изглеждат много вкусно, но за жалост тук не съм виждала да продават такива цветове. Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване