Страници

Шницели от кайма


Това е любимата ми рецепта за шницели от кайма. Открих я миналата година при Вероника и оттогава все по нея ги правя. Записвам я и тук, за да ми е под ръка:).



Шницели от кайма

Адаптирано от: Ginger cookies


Продукти:
500 гр кайма смес / телешко и свинско
1 филийка стар бял хляб /потопена в прясно мляко и изцедена
1 яйце
1 глава лук / настъргана на ситно ренде
черен пипер
чубрица
сух риган
3 щипки червен пипер
сол / ако каймата не е солена

за панировката:
брашно
2 яйца
галета


Приготвяне:
Сложете всички съставки за шницелите в купа и ги омесете добре.


От прозрачно домакинско фолио изрежете 5 правоъгълника или пък използвайте найлонови пликчета.
Разделете сместа на пет еднакви части и върху всяко парче прозрачно фолио поставяйте по една част от каймата, като я оформяте на шницел, с дебелина не повече от 1 см.


Подредете шницелите, заедно с фолиото един върху друг и ги приберете в камерата за 1 час.


Извадете ги.
Потопете всеки шницел в брашно - разбити яйца - след това в галета. Може да се потопят и само в разбито яйце - галета.
Загрейте олио в тиган първоначално на силна степен, след това намалете котлона. Примерно на степен 6 от 9., или 3 при максимална 4.
Изпържете до златисто от двете страни.
Извадете ги и ги оставете върху кухненска хартия да се отцедят от излишната мазнина.


6 коментара:

  1. Благодаря за лесната и вкусна рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ви благодаря, че оставихте коментар! Вашите съвети, препоръки и коментари са важни не само за мен, а и за посетителите на блога! Приятна нова седмица!

      Изтриване
  2. receptata e 4udesna i mnogo vkuska az 6te gi pravq drugi den.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, наистина са много вкусни, затова и аз си записах рецептата:)

      Изтриване
  3. http://thegingercookies.blogspot.it/2011/05/blog-post_17.html
    eto tova e originalnata recepta

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, така е, аз съм посочила линк към оригиналната рецепта, явно не сте обърнали внимание.

      Изтриване