четвъртък, 4 октомври 2012 г.

Pay it forward - продължението


Преди време се включих в "pay it forward", при DSDiva, ето, че изминаха месеци от тогава, а аз все отлагах по различни причини изпълнението, някак си ми липсваше "музата". Дълго се чудех какво да направя, дали ще се получи, в крайна сметка по-ме бива в кулинарията.



Първоначално не смятах да публикувам нещата, които направих във връзка с този "проект", но участието ми в него ми донесе толкова емоции, че нямаше как да не ги споделя с вас. Най-вече го правя, за да разберете какво може да ви донесе едно такова участие и да ви посъветвам да се включвате, когато имате възможност. Вярвайте ми уникално преживяване е!






В интернет открих интересни неща.
Идеята е получателя да предаде нататък доброто дело, без да връща на благодетеля. Т.е. всичко е анонимно, но не винаги анонимността е задължителна. В нашият случай няма как да е анонимно, но е жест, към хора, които не познаваме лично.

Открих снимка с дете, което е написало формула как от един човек тръгва предаването и достига до много. Там обаче всеки предава на трима. Разрових се и открих, че има такъв филм, в който на ученици се възлага задача да направят нещо, което ще промени света.
Тревор решил, че ако хората изберат да “предадат нататък”, когато някой направи нещо добро за тях, вместо да върнат услугата, светът наистина ще се промени.
Той направил добрини за трима души и ги помолил те да направят същото всеки на по още трима и да помолят да се продължи верижната реакция.
“Предай нататък” станало популярно движение.




Сега да обърна внимание на малките подаръчета, които изработих:), с цел да се уверите, че дори и човек, като мен, който не разбира от тези неща може да се включи.

Реших да направя лъжички с фимо глина, като си пиете кафенцето, да си мислите за мен:)
Освен това реших да рисувам върху стъкло и с любезното съдействие на консултантките в магазина за ръчно творчество избрах боичките. Избрах различни стъклени и керамична вазички, захарнички и бурканчета. Нарисувах пеперуди, много ми харесват как стоят върху стъкло. Единствено имах проблем с отстраняването на етикетите, брей голям зор видях:):):).



Искам да ви кажа, че избирането, изработката, на тези на пръв поглед дребни неща носят невероятно удоволствие. Всеки един подарък е изработен от сърце и с голямо желание и съм сигурна, че ще носи много късмет на притежателя си.
Много се зарадвах на положителните отзиви на Траянчето, Нинчето, Мимето, Руми и Ели!

Наистина съм много щастлива, че ви допаднаха подаръците!:)


19 коментара:

  1. Сега попадам на тази страница,запознаваща ме с прекрасната ти идея Кате и горещо ти стискам ръката.Добротата е много дефицитна стока в днешно време и всеки жадува за нещо неочаквано и добро.....Прекрасно начинание!Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка, идеята не е моя, обиколила е много блогове, аз се включих при Дивето, а тези дами се включиха при мен, сега при тях се включват:) и така става много интересно навсякъде. Написах публикацията и това което изработих, за да покажа, че не е трудно, не изисква някакви специални неща. Защото лично аз месеци наред се чудех какво и как да направя, та така може би ще съм в помощ. Радвам се, че ти харесва идеята!

      Изтриване
  2. Una iniciativa muy bonita, te han quedado preciosos, te felicito. Un saludo, Clara.

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, чудесен пост! Много се радвам, че сподели за подробностите! Струва ми се, че е голямо удоволствие човек да се впусне в приключението, особено когато е безкористно. Слънчев ден и сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, чудесна идея!ВИдях я при Ели...Наистина е страхотно усещането, което има човек, докато прави нещо за някой друг!Ако успея непременно ще се включа.

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми хареса идеята предай нататък.Ей така безкористно,просто за да зарадваш някого с нещо направено от сърце.Прекрасно начинание Кате.Поздрави и хубав ден ти желая :) :) :)

    ОтговорИзтриване
  6. За мен беше чест да играя в тази игра и подаръкът ти много ме зарадва,Кате, но това и сама знаеш:) Когато преди година аз я играх, условието беше всеки да изпрати нещо за хапване на петима души. Естествено с времето играта се променя и така сега си имам скъп спомен от теб:)

    ОтговорИзтриване
  7. Пак ти благодаря за прекрасните подаръчета, Кате :))
    Всички са много сладурски! Определено се справяш много добре с полимерната глина и рисуването върху стъкло.

    ОтговорИзтриване
  8. Ficou LINDO... Eu Adoooooro artesanato.
    Beijos Márcia (Rio de Janeiro - Brasil)

    http://decolherpracolher.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  9. Хубава идея и страхотни подаръци си направила, Кате!

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасна инициатива! Лъжичките и подаръчетата са станали много красиви :)

    А за махането на етикетчета.. може да пробваш с лакочистител, ако не става лесно, направо хващаш разредител за боя :) в случай, че имаш под ръка. Вкъщи имаме едно малко шишенце, което чат пат влиза в употреба. Резултатът е, че мигновенно маха всякакви залепнали неща, но естествено за сметка на ужасната миризма, която отприщва.

    ОтговорИзтриване
  11. Кате, златни ръце имаш! Определено те бива в майсторенето :) Много ми допадат пеперудките върху стъклото! Нежни, красиви и ефирни :) А инициативата подкрепям с две ръце... Филмът е страхотен и се радвам, че има такова движение на доброто, защото определено имаме нужда от повече добрини в ежедневието си. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  12. Много хубави сувенири, красиви и изработени от сърце!Аз също си купих материали за рисуване върху стъкло,но ще чакам музата да ме споходи!Дано не е трудно!Чудесна инициатива,наистина имаме нужда от нещо добро,което да ни зарадва!

    ОтговорИзтриване
  13. Страхотно и аз чак сега разбирам за това, къде гледам не зная, ти си страхотен майстор! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Бонбонче,справила си се страхотно,получили са се толкова интересни подаръци,които са много ценни и най-важното,заложено в тях е приятелството!
    Аз също се включих в играта преди време,след като получих венец от Мариянчето,но я продължих по мой си начин и виждане с подаръка на онази страхотна кулинарна книга.
    И да докладвам за онази салатка,дето й се заканих...приютила съм я на топличко в стомахчето ми,много й е гот там,беше страшно вкусна,благодаря ти!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  15. Бонбон,
    аз ги гледах поетапно пристигането на твоите подаръчета тук и там- много добре си се справила!!!! Поздравления за теб и всички останали, участващи в тази инициатива!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  16. Candy, поздравления и за тези ти умения! Готвиш прекрасно, разхождаш ни по разни красив места, а сега виждам нови красоти в рисуваните ти стъклени изделия. Много приятна и зареждаща публикация!
    Хубав и усмихнат есенен ден!

    ОтговорИзтриване
  17. Не знам защо си мислиш, че не те бива в други некулинарни области?! Съдейки по видяното, много добре, всъщност, отлично си се справила. Ти да беше видяла моето творение с декупаж, което пратих на Усмивката, щеше много да се гордееш със себе си :)))

    Прегръдки, Бончо :)

    ОтговорИзтриване
  18. Кате впечатлена съм от това, което. Си сътворила, много красиви подаръци и наистина много хубаво рисуваш, браво!
    Много слънчев и усмихнат уикенд!

    ОтговорИзтриване