Страници

Златна есен в Грац - 5 част - Модерен и старинен


Едно от нещата, които обичам да правя, когато съм някъде е да разглеждам архитектурата. Впечатлявам се, когато тя е запазена, съхранена в духа на мястото, тогава е безценна. Вече споменах, че Грац е под защитата на Юнеско, Старинната част на града - централната част е впечатляваща, а пък в публикацията за Мур и Муринсел показах един пример от модерната архитектура. Не по-малко обаче са интересни останалите сгради. Грац е град, в който медерното и старинното са съчетани по неповторим начин и с тази публикация ще ви покажа още малко от очарованието на града.



ЖП гарата, в близост до Messe Graz





Сградата на пожарната



Kernstockgasse - червената къща





Жилищни сгради










Frog Queen


Детски музей на Фрида и Фред


Messe Graz


Стадион Арена, известен още като стадиона на Шварценегер.


Кунстхаус



Joanneum virtuel





Може да разгледате другите ми публикации за Грац ето тук.

7 коментара:

  1. Поредната приятна разходка из този град, Кате :)
    Катенце, ти да не се пресели в Грац, че толкова обширно ни разхождаш?
    Прегръдка за теб и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, и мен винаги ме впечатлява това хармонично съчетание на
    старата архитектура с модерните фасади.
    И сега, в Лондон изпитвах невероятно удоволствие да го наблюдавам.
    Чудесен е този град,както и другите ти прекрасни разходки,
    за което ти благодаря :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, всичко е много красиво! Искам и аз да посетя този град!
    Представяш го много добре, чудесни снимки, красиво описание!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. По света и у нас с Катето. Ще ти наименовам рубрика. :)
    Прегръдки, Кате!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, аз се върнах наскоро от тези земи, така че съм още с пресни впечатления, а и ти ме върна отново в тези чудесни места. Е,в Грац точно не съм била, но след твоите разходки, все едно съм....
    С усмивка
    М

    ОтговорИзтриване
  6. mmmmmh това вкусно ястие ☺ и поздравления, красива блог !! От този момент нататък аз се присъединявам към вашите читатели !! Ако искате да се върнете Ще бъда много доволен !!
    www.Coccinellecreative.blogspot.com
    Ще се видим скоро и добър ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате,благодаря ти за поредната чудна порция снимки и разходка,много ми е интересно точно за Грац,знаеш,а някой ден очаквам множество разходки от прекрасна Австрия,ще пълня очи с неописуемо удоволствие!

    ОтговорИзтриване