Страници

Снежен Грац


Старая се да не пропускам възможности, които биха ме направили щастлива. Една от тях бе и тази. Не се двоумях, а краткият период от време, не ме отказа да си подаря безценни моменти с любимите хора и то на любими места:). Щастливите мигове не се измерват с време, а с емоции, а такива имаше в изобилие. Не съм снимала много, мисля, че достатъчно снимки съм споделяла от това място. Насладих се максимално на всичко и все пак няма как да не споделя с вас и още мъничко настроение от Грац.

















  



  

 





  



6 коментара:

  1. Много е красиво, Кате! Обичам я тази страна. Снимките ти са блестящи.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, че уют ми създаде, Катенце! Снимките с чашката кафе и тази с влюбените... Много ме усмихнаха. :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Красиво! Впечатлиха ме орнаментите по сградите.
    Хубава вечер, Кате!

    ОтговорИзтриване
  4. О, кой би пропуснал такава възможност, Кате...:)
    Пътешествах с теб и аз!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за чудесното пътешествие в снимки с теб, Кате.Чудесно е.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване