Страници

Коледни декорации: Ангелче от "Ferrero Rocher"


Видях идеята на няколко места в Пинтерест и ми хареса. Красив начин да поднесеш един бонбон. Използвам златист картон, опаковъчна хартия със звездички, прозрачен целофан, дървено шишче, панделка и естествено бонбон:).
Малко трудно ми беше с изрязването на крилцата от картона, също и с опаковъчната хартия, но в този цвят това успях да открия като материал. Най-добре е да се използва обикновена хартия или гланцово блокче.
В оригиналната идея бонбонът се забожда към шишчето, но на мен не ми се искаше да го дупча, затова го закрепих с помощта на тиксо.



3 коментара:

  1. Ех, че са сладурски, Кате! Голямо ядене е паднал, за да има хартийки за украса:)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна укреса Кате !
    Интересно и красиво предложение !

    ОтговорИзтриване
  3. И тази идея е чудесна, обикновено ми се иска да зарадвам всички колеги, а излиза трудоемко и скъпо, но това е чудесен начин!

    ОтговорИзтриване